Feliz Navidad! - Reisverslag uit Ayacucho, Peru van Judith Fransen - WaarBenJij.nu Feliz Navidad! - Reisverslag uit Ayacucho, Peru van Judith Fransen - WaarBenJij.nu

Feliz Navidad!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

25 December 2006 | Peru, Ayacucho

Fijne kerstdagen en veel geluk in 2007!
Tot ziens eind januari!

• 25 December 2006 - 10:05

Gerard Van Leeuwen:

Ik wens jou (jullie) hetzelfde toe en maak er nog een mooie laatste maand van.

• 25 December 2006 - 10:22

Thuisfront:

Judith hele gezellige kerstdagen. Een kerst om nooit te vergeten!! Wij gaan vandaag op de Bonnelaan eten. Kus Toine,Astrid,Naomi,Anouk

• 25 December 2006 - 10:36

Margreet:

Nog 2 dagen!!! xx

• 25 December 2006 - 14:32

Fredy:

Ik wens je een heerlijk warme Kerst. We zien elkaar toch nog he? Liefs!

• 25 December 2006 - 15:11

Melanie:

he juut, voor jou ook hele mooie dagen daar. geniet nog van iedereen en alles wat je de laatste dagen meemaakt ( een overbodige zin denk. ik weet zeker dat je bij iedereen die je daar hebt leren kennen een bijzondere indruk hebt achter gelaten en dat de kids professora judith zullen missen omdat ze er altijd voor hen was en omdat ze van je geleerd hebben!!! 2006 was jou jaar!!!!
    liefs mel

• 25 December 2006 - 15:19

Deborah:

Gezellige feestdagen daar! je bent een topper!! xx deep

• 25 December 2006 - 16:49

Jessy:

Heej amigita!

Voor jou een heel feliz navidad.Heb je de bekers chocomel al uitgedeeld? En wat vind jij nou van die panetonnetjes. Ik vind die gekleurde stukjes niet heel lekkerrrr. Maar lieve juud, nog effe en je kan weer aan de kaas. Uiteraard ga ik ook een keer voor je koken...zit je daar op te wachten?? Ik kan wel goed pannekoeken bakken dusss.Liefie, geniet van alles mooie koppies daar. Voor iedereen een dikke kus!
    Jessy

• 25 December 2006 - 19:00

Klusjuf:

Hoi lieverd,
    Feliz Navidad!Ik weiger om niet te genieten van de laatste dagen... Theetje?
    Kus.

• 25 December 2006 - 23:36

Mama:

We hebben je net aan de telefoon gehad, intussen is het diner op en hebben we uitgebuikt. Barbara+Barry hebben ook vanaf Nieuw Zeeland gebeld, dus allebei de buitenlandse dochters heb ik live aan mijn oor gehoord.
    Toine en As met kids naar huis, Loes+Dirk naar bed....1e kerstdag zit erop.
    Wij wensen je een fijne laatste werkdag op Los Cachorros, denk er maar FF niet te lang over na..
    Komt goed.. hoe en waar dan ook.. x Mama en Papa

• 26 December 2006 - 08:34

Suzan:

Juutje jij ook nog hele fijne dagen en een super 2007 en geniet ernog effies van

kom net uit me werk rollen en heb ook een andere kerst gehad als de gemiddelde doorsnee hollander;) vandaag gaan we het nog mooi vieren met me pa en ma erbij

kuzzzzzzzzzzzzzzz

• 26 December 2006 - 09:01

Brenda:

Hele fijne kerst juud daar in Peru. Op de foto te zien hebben jullie ook alle atributen in huis om er een gezellig feest van te maken!! Ondanks dat zal het af en toe best moeilijk zijn om aan het thuisfront op de Bonnenlaan te denken..Binnenkort neem je daar weer aan alle activiteiten mee...
    er is dan alleen 1 groot verschil....Jij kan een groot avontuur in je rugzak stoppen die niemand meer van je afpakt!!
    Juud, je ben een bijzondere meid en ben er zeker trots op dat jij de "grote" zus van Loes bent, hihi!!

Liefs Brenda

• 26 December 2006 - 17:36

Fredy:

Hey Juud 3, weet je al of je vrijdag kunt komen? En als je niet kunt komen, maakt het me niet uit hoe je het regelt, maar kom je op een ander moment WEL langs. Heb nog een lekker smeuig verhaal over gisteren......

• 26 December 2006 - 18:59

Tante Marienne En P.:

Je laatste berichtjes gelezen en nu je laatste werkdag daar. heftig denk ik en emotioneel afschijt nemen van de kinderen waar je in tussen van bent gaan houden.... We voelen met je mee en ook blij om weer naar je eigen nestje terug te keren een verscheurd gevoel denken we zo... Je zult wel moeten wennen aan ons luxe bestaan hier een cultuur shock aan de andere kant van de medaille. Geniet maar van de 3 weken vakantie met je vriendinnen . De Corleon ligt al van afgelopen vrijdag stil t/m 3 jan.Lux hoor.We zijn al aan het futteren... Van ons heel veel groetjes en liefs en tot eind jan. 2007

• 26 December 2006 - 19:47

Marian:

Hoi Judith,
    De kerst is bijna voorbij,het zal niet meevallen de laatste dagen daar, we zullen aanje denken en een heel fijn uiteide daar en een heel goed begin van 2007 ook veel plezier op vakantie en zie je misschien gauw als je terug bent. groetjes en xxxjes van Marian.

• 27 December 2006 - 22:00

Margôt: